Pomoc - Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Jak długo trzeba czekać na aktywację profilu?
Profil aktywowany jest automatycznie, czas oczekiwania nie powinien przekroczyć 24 godzin od momentu rejestracji.
2. Czy po rejestracji istnieje jakaś stała opłata abonamentowa?
Nie, rejestracja w serwisie jest bezpłatna i nie wymaga żadnych opłat abonamentowych.
3. Jak zrezygnować ze zgody na otrzymywanie oferty handlowej?
Aby zrezygnować z subskrypcji prosimy o przesłanie pustej wiadomości o tytule „NIE” na adres marketing@e-lan.pl
4. Jak doładować konto MonsterPowiadomień?
Po zalogowaniu, z panelu bocznego wybieramy rozliczenia, a następnie zakładkę doładowanie. Można dokonać płatności na dwa sposoby: online – dzięki przelewom24 lub tradycyjnym przelewem. W pierwszej opcji punkty dodawane są do konta natychmiastowo, przy drugiej zostaną one dodane po zaksięgowaniu na naszym koncie.
5. Ile znaków posiada 1 MonsterSMS?
SMS posiada 160 znaków. System automatycznie ucina tekst wiadomości przekraczający 160 znaków.
6. Czy mogę wysyłać MonsterSMS z polskimi znakami?
Nie. Znaki specjalne obniżają pojemność SMS do 70 znaków. Aby uniknąć dodatkowych kosztów użytkownika, w wiadomości SMS polskie znaki specjalne automatycznie będą zamieniać się na zwykłe (ą-a, ć-c, ę-e, ł-l, ń-n, ś-s, ó-o, ź/ż-z).
7. Dlaczego nie wyświetlają się polskie znaki w wysłanej przeze mnie wiadomości MonsterMAIL?
Ponieważ system automatycznie konwertuje polskie znaki specjalne na zwykłe w wiadomości SMS, dlatego w przypadku równoczesnej wysyłki powiadomień SMSowych oraz mailowych, w treści maila polskie znaki nie będą wyświetlać się poprawnie. Jeśli chcesz wysyłać wiadomości mailowe z polskimi znakami nie łącz ich z wysyłką SMS (nie wpisuj numeru telefonu w pole odbiorcy).
8. Jak dodać i aktywować własne pole nadawcy w wiadomości MonsterSMS Full?
W celu uruchomienia usługi prosimy o kontakt na adres serwis@e-lan.pl lub telefoniczny pod numerem 33 497 10 58.
9. Czym różni się MonsterSMS Standard o wersji MonsterSMS Full?
W wersji Standard, odbiorca otrzyma wiadomość z losowo wybranego numeru. Wersja Full umożliwia w polu „Nadawca” wpisać nazwę firmy, bądź instytucji.
10. Z jakiego numeru w wersji Standard odbiorcy otrzymają wiadomość?
Powiadomienia MonsterSMS Standard wysyłane są z losowo przez system wybranego numeru składającego się z dziewięciu cyfr poprzedzonych numerem kierunkowym do Polski (+48)
11. Czy odbiorca może odpowiedzieć na moją wiadomość?
Nie, technicznie nie ma takiej możliwości.
12. Do jakich sieci mogę wysłać wiadomość SMS?
Wiadomości będą odbierane przez użytkowników wszystkich sieci działających w Polsce.
13. Czy mogę wysyłać wiadomości za granicę?
Nie, nie ma takiej technicznej możliwości.
14. Czy mogę importować dane z zewnętrznego pliku do MonsterPowiadomień (np. Excel)?
Nie, technicznie nie ma takiej możliwości.
15. Zaplanowałem/am wysyłkę, ale wiadomości nie są wysyłane, dlaczego?
Aby wysyłać wiadomości potrzebne są środki na koncie. Proszę sprawdzić w zakładce „Rozliczenia” czy saldo konta pokrywa planowaną ilość wysłanych powiadomień.
16. Raporty wiadomości mają status wiadomość WYSŁANA. Co to oznacza?
Status "Wysłana" oznacza, że wiadomość została wysłana. Nie ma możliwości by sprawdzić czy została doręczona, odebrana, odczytana i zrozumiana przez odbiorcę.
17. Co jeśli zaplanuje wysyłkę, która przekracza dostępne na koncie środki?
System automatycznie 7, 2 i 1 dzień przed wyczerpaniem środków poinformuje Państwa o tym e-mailem lub SMS.
18. Jak skorzystać z 10% promocji na MonsterPowiadomienia?
Aby skorzystać z promocyjnego rabatu, klient musi wykupić nasz pakiet hostingowy – cennik hostingu dostępny pod adresem http://promocja.e-lan.pl/?str=40 – oraz skontaktować się mailowo na adres serwis@e-lan.pl.
19. Czy do zakupu programu VAT-7, niezbędna jest rejestracja w panelu?
Tak, bez rejestracji można pobrać tylko wersję demonstracyjną programu. Aby rozszerzyć licencję należy dokonać rejestracji programu.
20. Czy usługa świadczona jest przez 24 godziny na dobę?
Tak, z serwisu można korzystać o każdej porze.
21. Kiedy i w jaki sposób będą wystawiane faktury?
Faktury za usługę będą wystawione w formie elektronicznej na koniec każdego miesiąca.
22. Nie znalazłem odpowiedzi na rozwiązanie mojego problemu?
Prosimy o kontakt mailowy na adres serwis@e-lan.pl lub telefoniczny pod numerem 33 497 10 58.
Niniejsza strona internetowa może używać technologii cookie głównie w celach zapewnienia prawidłowego działania, ale także m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Akceptacja przyjmowania plików cookie może zostać odwołana za pomocą ustawień przeglądarki. Możliwe jest również sprawdzenie obecności i przeglądanie zawartości plików cookie.