Pomoc - Usługa Wysyłka wiadomości
  	
  Wysyłanie wiadomości SMS
Aby wysłać wiadomość SMS należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Wysyłka klikając nagłówek sekcji Wysyłka z menu bocznego.
 - Kliknąć link Wyślij SMS w sekcji Wysyłka.
 - Zostanie wyświetlony formularz wysyłki wiadomości SMS w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
 - Kliknąć przycisk Zapisz.
 
Wysyłanie wiadomości e-mail
Aby wysłać wiadomość e-mail należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Wysyłka klikając nagłówek sekcji Wysyłka z menu bocznego.
 - Kliknąć link Wyślij e-mail w sekcji Wysyłka.
 - Zostanie wyświetlony formularz wysyłki wiadomości e-mail w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
 - Kliknąć przycisk Zapisz.
 
Ustawienia wysyłki
Aby edytować ustawienia wysyłki wiadomości należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Ustawienia wysyłki w sekcji Ustawienia.
 - Zostanie wyświetlony formularz edycji wysyłki wiadomości w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
 - Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć przycisk Zapisz.
 
Konfiguracja szablonów
Przeglądanie szablonów
Aby przejrzeć zapisane szablony należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów, które można przefiltrować korzystając z:
      
- pola szukaj, wpisując poszukiwaną frazę,
 - pola pokaż, wybierając typ szablonu
 
 
Tworzenie szablonów
Aby dodać nowy szablon należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów.
 - Kliknąć przycisk dodaj nowy szablon.
 - Zostanie wyświetlony formularz dodawania szablonu w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
 - Kliknąć przycisk Zapisz.
 
Edycja szablonów
Aby edytować szablon należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów.
 - Kliknąć ikonkę Edytuj szablon powiadomienia w opcjach wybranego szablonu.
 - Zostanie wyświetlony formularz edycji szablonu.
 - Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć przycisk Zapisz.
 
Usuwanie szablonów
Aby usunąć szablon należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów.
 - Kliknąć ikonkę Usuń szablon powiadomienia w opcjach wybranego szablonu.
 - Zostanie wyświetlony komunikat Czy na pewno usunąć szablon?.
 - Kliknąć przycisk OK.
 
UWAGA! Możliwe jest usunięcie tylko własnych szablonów.
Konfiguracja ustawień SMTP
Przeglądanie ustawień SMTP
Aby przejrzeć zapisane ustawienia SMTP należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.
 
Dodawanie ustawień SMTP
Aby dodać nową konfigurację SMTP należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.
 - Kliknąć przycisk dodaj nową konfigurację.
 - Zostanie wyświetlony formularz dodawania konfiguracji SMTP w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
 - Kliknąć przycisk Zapisz.
 
Edycja ustawień SMTP
Aby edytować konfigurację SMTP należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.
 - Kliknąć ikonkę Edytuj w funkcjach wybranej konfiguracji.
 - Zostanie wyświetlony formularz edycji konfiguracji SMTP.
 - Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć przycisk Zapisz.
 
Usuwanie ustawień SMTP
Aby usunąć konfigurację SMTP należy:
- Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
 - Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
 - Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
 - Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.
 - Kliknąć ikonkę Usuń w funkcjach wybranej konfiguracji.
 - Zostanie wyświetlony komunikat Czy na pewno usunąć?.
 - Kliknąć przycisk OK.