Pomoc - Usługa Wysyłka wiadomości

Wysyłanie wiadomości SMS

Aby wysłać wiadomość SMS należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Wysyłka klikając nagłówek sekcji Wysyłka z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Wyślij SMS w sekcji Wysyłka.
  4. Zostanie wyświetlony formularz wysyłki wiadomości SMS w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
  5. Kliknąć przycisk Zapisz.

Wysyłanie wiadomości e-mail

Aby wysłać wiadomość e-mail należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Wysyłka klikając nagłówek sekcji Wysyłka z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Wyślij e-mail w sekcji Wysyłka.
  4. Zostanie wyświetlony formularz wysyłki wiadomości e-mail w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
  5. Kliknąć przycisk Zapisz.

Ustawienia wysyłki

Aby edytować ustawienia wysyłki wiadomości należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Ustawienia wysyłki w sekcji Ustawienia.
  4. Zostanie wyświetlony formularz edycji wysyłki wiadomości w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
  5. Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć przycisk Zapisz.

Konfiguracja szablonów

Przeglądanie szablonów

Aby przejrzeć zapisane szablony należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów, które można przefiltrować korzystając z:
    • pola szukaj, wpisując poszukiwaną frazę,
    • pola pokaż, wybierając typ szablonu
    oraz klikając przycisk filtruj.

Tworzenie szablonów

Aby dodać nowy szablon należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów.
  5. Kliknąć przycisk dodaj nowy szablon.
  6. Zostanie wyświetlony formularz dodawania szablonu w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
  7. Kliknąć przycisk Zapisz.

Edycja szablonów

Aby edytować szablon należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów.
  5. Kliknąć ikonkę Edytuj szablon powiadomienia w opcjach wybranego szablonu.
  6. Zostanie wyświetlony formularz edycji szablonu.
  7. Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć przycisk Zapisz.

Usuwanie szablonów

Aby usunąć szablon należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Powiadomienia klikając nagłówek sekcji Powiadomienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Szablony w sekcji Powiadomienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych szablonów.
  5. Kliknąć ikonkę Usuń szablon powiadomienia w opcjach wybranego szablonu.
  6. Zostanie wyświetlony komunikat Czy na pewno usunąć szablon?.
  7. Kliknąć przycisk OK.

UWAGA! Możliwe jest usunięcie tylko własnych szablonów.

Konfiguracja ustawień SMTP

Przeglądanie ustawień SMTP

Aby przejrzeć zapisane ustawienia SMTP należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.

Dodawanie ustawień SMTP

Aby dodać nową konfigurację SMTP należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.
  5. Kliknąć przycisk dodaj nową konfigurację.
  6. Zostanie wyświetlony formularz dodawania konfiguracji SMTP w którym należy wypełnić obowiązkowo pola oznaczone gwiazdką.
  7. Kliknąć przycisk Zapisz.

Edycja ustawień SMTP

Aby edytować konfigurację SMTP należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.
  5. Kliknąć ikonkę Edytuj w funkcjach wybranej konfiguracji.
  6. Zostanie wyświetlony formularz edycji konfiguracji SMTP.
  7. Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć przycisk Zapisz.

Usuwanie ustawień SMTP

Aby usunąć konfigurację SMTP należy:

  1. Zalogować się do panelu hostmonster.pl. [zobacz Logowanie]
  2. Rozwinąć menu Ustawienia klikając nagłówek sekcji Ustawienia z menu bocznego.
  3. Kliknąć link Konfiguracja SMTP w sekcji Ustawienia.
  4. Zostanie wyświetlony spis zapisanych ustawień SMTP.
  5. Kliknąć ikonkę Usuń w funkcjach wybranej konfiguracji.
  6. Zostanie wyświetlony komunikat Czy na pewno usunąć?.
  7. Kliknąć przycisk OK.
Niniejsza strona internetowa może używać technologii cookie głównie w celach zapewnienia prawidłowego działania, ale także m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Akceptacja przyjmowania plików cookie może zostać odwołana za pomocą ustawień przeglądarki. Możliwe jest również sprawdzenie obecności i przeglądanie zawartości plików cookie.